Aanbevelingen
Nienke van Sambeek, VGCt - Stichting PDO-GGZ (RINO) Utrecht
GZ-psycholoog/ medisch-antropoloog
Patrick heeft mooie praktijkvideo's voor ons gemaakt voor een webinar over cognitieve gedragstherapie. De samenwerking was erg prettig. Patrick is betrouwbaar, werkt snel en geeft duidelijke instructies.
Wat ik ook erg waardeer is de mate waarin hij zich betrokken toonde bij het hele project!
Erick Vloeberghs, Pharos
Research & Development
Patrick heeft het in zich om dingen snel te begrijpen en eigen te maken. Veranderingen worden daarbij flexibel opgepikt. Hij wist in korte tijd een heel mooi visueel product te maken.
Zijn didactische kennis en ervaring als NT2 docent was daarbij zonder meer een pluspunt.
Jetske Kralendonk, Kralendonk Learning Solutions
Zelfstandig opleidingskundige
Met veel plezier ontwikkelde ik de afgelopen jaren samen met Patrick meerdere e-learningmodules.
Patrick verzorgt de kers op de taart in de e-learningmodules: film waarin de deelnemer een scenario te zien krijgt waarin hij/zij verschillende keuzes maakt.
Daarnaast brainstormen we samen over de leukste en meest doeltreffende vraagvormen, waarna hij alle ideeën in technische zin mogelijk maakt.
Hij gaat door tot de meest ingewikkelde vraagsoorten staan als een huis.
Een hele prettige samenwerking, ik hoop nog veel projecten samen met Patrick op te mogen pakken.
Carla Steeman, Improworks
Trainingactrice, cognitief gedragstherapeutisch werker, docent, EMDR practitioner i.o.
Patrick en ik hebben samen gewerkt aan een opleidingsfilm voor de VGCT en Propersona. Hij deed de productie en het filmen en ik als trainingactrice.
Wat een aardige en professionele man! Hij hield goed overzicht, was duidelijk en vriendelijk en de beelden zijn prachtig geworden.
Als ik een filmpje nodig zou hebben zou ik hem vragen en hoop in de toekomst nog eens samen te werken.
Marjolein Berends, evofenedex
Project manager Innovation & Training Warehousing, Dangerous Goods & Supply Chain Management
Patrick maakt creatieve, actieve e-learningmodules die goed aansluiten bij de leerdoelen.
Ik werk graag met hem samen en heb veel vertrouwen in zijn vaardigheden.